OGŁOSZENIE O DRUGIM PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU Opel Vivaro o nr rej. BHA U294
będącego własnością Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce ul. Doc. A. Dowgirda 9 tel. 85 682 92 29, www.spzozhajnowka.pl, e-mail: szpital@spzozhajnowka.pl
Sprzedaż samochodu przeprowadza się na podstawie Uchwały nr XVI/124/12 Rady Powiatu Hajnowskiego z dnia 28 czerwca 2012 roku, Uchwały nr XIV/133/16 Rady Powiatu Hajnowskiego z dnia 21 kwietnia 2016 roku oraz Uchwały Rady Społecznej SPZOZ w Hajnówce nr 21/25 z dnia 23 stycznia 2025 roku.
I. Organizator przetargu
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
ul. Doc. A. Dowgirda 9
II. Przedmiot przetargu:
1. Samochód osobowy:
1) Marka i typ pojazdu – Opel Vivaro
2) Kolor – biały
3) Pojemność – 1870 cm3/60kW
4) Przebieg – 801 997 km
5) Dopuszczalna masa – 2700 kg
6) Numer rejestracyjny – BHAU294
7) Numer identyfikacyjny – W0LF7ABA55V614244
8) Rok produkcji - 2004
9) Pojazd niesprawny
III. Tryb przetargu:
1. Przetarg ma formę publicznego pisemnego przetargu ofertowego.
2. Ogłoszenie o przetargu opublikowane zostanie na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Hajnówce.
3. Oferta pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:
1) imię i nazwisko lub nazwę firmy,
2) adres zamieszkania lub siedziby oferenta,
3) numer telefonu,
4) numer PESEL, REGON, NIP,
5) datę sporządzenia oferty,
6) oferowaną cenę netto / brutto,
7) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i warunkami przetargu.
IV. Cena wywoławcza przedmiotu sprzedaży:
1. Cena wywoławcza przy sprzedaży samochodu Opel Vivaro o nr rej. BHA U294 wynosi 2.400 zł netto (słownie – dwa tysiące czterysta złotych) plus należny podatek VAT.
2. Oszacowana cena jest ceną minimalną. Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą niż cena minimalna.
V. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, opieczętowanej kopercie w jednym egzemplarzu. Oferta powinna być zaadresowana na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Doc. A. Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka
„Oferta na zakup samochodu Opel Vivaro o nr rej. BHA U294”
2. Ofertę należy przesłać pod wskazany adres lub złożyć w sekretariacie SPZOZ w Hajnówce.
3. Ostateczny termin składania ofert ustala się na 6 maja 2025 roku do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do siedziby Organizatora).
4. Wpłynięcie jednej ważnej oferty wystarczy do rozstrzygnięcia przetargu.
5. Obecność oferentów podczas otwarcia kopert nie jest obowiązkowa.
6. Oferty złożone po wyznaczonej dacie nie będą rozpatrywane.
7. Oferent, którego oferta wygra przetarg będzie bezzwłocznie poinformowany i zaproszony do podpisania umowy kupna-sprzedaży. Wszelkie koszty związane z opłatami i kosztami ponosi nabywca pojazdu.
8. W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości, komisja przetargowa zorganizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony dla oferentów, którzy złożyli te oferty. Komisja zawiadomi oferentów, o których mowa o terminie dodatkowego przetargu.
9. SPZOZ w Hajnówce nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu.
VI. Miejsce i termin przeprowadzenia postępowania przetargu:
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. A. Dowgirda 9, pokój nr 126 w dniu 6 maja 2025 roku do godz. 11:00.
VII. Miejsce i termin udostępnienia do obejrzenia przedmiotu sprzedaży:
1. Zbywany pojazd będzie udostępniony zainteresowanym do oględzin w dni powszednie w godzinach 9:00 – 13:00 (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu) od dnia ogłoszenia przetargu do dnia składania ofert w siedzibie Sprzedającego.
2. Szczegółowych informacji w sprawie przetargu pojazdu można uzyskać pod nr tel.(85) 682 92 29.
VIII. Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
1. Została złożona po terminie, w niewłaściwym miejscu.
2. Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt. III ppkt. 3 lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
3. O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta.
4. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
IX. Inne informacje:
1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę na pojazd będący przedmiotem przetargu.
2. Komisja przetargowa może zamknąć przetarg bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty.
3. Komisja przetargowa obowiązana jest powiadomić uczestników przetargu o jego wyniku albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru na stronie internetowej SPZOZ.
4. Termin i miejsce zawarcia umowy zostanie ustalony pomiędzy stronami nie później niż 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
5. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu w terminie wyznaczonym przez sprzedawcę jednak nie dłużej niż 7 dni od dnia podpisania umowy sprzedaży i wystawienia faktury.
6. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po wpłaceniu ceny nabycia.
7. Całkowite koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości kupujący.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - oferta